środa, 25 kwietnia 2018

Ciemne kwiatki z El Corazon

Cześć :)

Wiosna trwa w najlepsze, więc jest to dla mnie idealna pora na kwiatowe zdobienia.





Tym razem jednak kwiatki w wydaniu nieco ciemniejszym i mroczniejszym.
Ale nadal kwiatki! :) 

W tym zdobieniu użyłam tylko lakierów firmy El Corazon (akurat były zmalowane na konkurs organizowany przez tę firmę). 




Dwa z nich pochodzą z serii Large Hologram, której lakiery (jak sama nazwa wskazuje) mają w sobie bardzo duże holo drobiny:

1. 423/501 Kryptonite

Tutaj mamy do czynienia z lekko żelkowym wykończeniem. Do pełnego krycia potrzebowałam 3 warstw, które na szczęście bardzo szybko schły. Kolor to połączenie zieleni i niebieskiego - takie ciemniejsze wydanie koloru morskiego ;) 



2. 423/503 Illusionis

Ten lakier ma nieco lepsze krycie niż jego poprzednik - u mnie widzicie 2 warstwy. Kolor to tym razem ciemna malina. 




Bazą pod stemple został lakier z tej samej firmy, ale z innej serii (Gemstones) - 423/466 Alexandrite. Jest to prawie przeźroczysta baza w której pływają takie same duże holo drobiny jak w poprzednich lakierach. Czemu "prawie przeźroczysta"? A bo jest w niej prawie niewidoczny, drobniusieńko zmielony shimmer, który nadaje paznokciom różową poświatę. 

Jest to w sumie bardziej top niż samodzielny lakier. Ja pomalowałam paznokcie dwoma warstwami i płytka nadal prześwitywała. U mnie to akurat celowe działanie, bo chciałam aby wyglądało to trochę jak negative space, ale jeśli ktoś chciałby nosić lakier solo, to podejrzewam, że do pełnego krycia potrzebne byłyby ze 4 warstwy.




Wszystkie trzy powyższe lakiery znajdują się w bardzo charakterystycznych buteleczkach dla tej serii - są spłaszczone i lekko wygięte. Ich pojemność to aż 16ml a aktualna cena to 4,6$, więc jak na takie niesamowite kolory, dużą pojemność i super jakość to na prawdę niewiele :) Jakbyście chciały kupować, to warto polować na promocje czy darmową dostawę, którą firma oferuje raz na jakiś czas :)




Jeśli zaś chodzi o samo zdobienie, to użyłam czarnego lakieru do stempli Kaleidoscope 01 black, który pochodzi z tego samego sklepu.




Wzór przepięknych kwiatów pochodzi natomiast z używanej przeze mnie niejednokrotnie płytki Bundle Monster BM-XL216, która powstała przy współpracy z polską blogerką - Pauliną (@paulinaspassions).  Wzór oczywiście kolorowany lakierami Kryptonite i Illusionist.

Skończone zdobienie pociągnęłam standardowo warstwą topu  Glisten&Glow HK Girl.




Na koniec spis użytych produktów:
El Corazon - 423/501 Kryptonite (morski),
El Corazon -423/503 Illusionist  (malinowy),
El Corazon - 423/466 Alexandrite (półtransparentny),
Kaleidoscope 01 black (czarny stemplowy),
- Bundle Monster - BM-XL216 (płytka),
Glisten&Glow HK Girl (top).






I jak Wam się podoba takie mroczniejsze wydanie wiosennych kwiatków? Może być czy raczej trzymać się jasnych, pastelowych kolorów? Dajcie znać !



Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

14 komentarzy:

  1. This looks cool. I love this collection of polishes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdobienie :) I te lakiery - cudeńka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie trochę nietypowe "cherry blossom" :)

      Usuń
  3. przyjemne kolory, aczkolwiek kwiatki mogłyby być nieco jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej jesienne, niż wiosenne kolorki wybrałaś, ale nadal prezentuje się to bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. These are amazing nail polishes, the shades are gorgeous! I like the stamping that you chose! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście lubię nietypowe podejście do tematu, więc jestem na TAK :D

    OdpowiedzUsuń