środa, 21 lutego 2018

Projekt Paznokciowy u Asiulcowej - podsumowanie

Cześć :)

Dziś krótki post podsumowujący moje prace stworzone na potrzeby projektu paznokciowego u Asiulcowej.



Asia z bloga 👉Asiulcowa.pl👈wymyśliła nam jesienią aż 8 ciekawych tematów (wg powyższej rozpiski).

Na każdy z nich miałyśmy aż 2 tygodnie.  Projekt zaczął się 02 października a oficjalnie skończył się dokładnie miesiąc temu czyli 21 stycznia.  W moim przypadku nieoficjalnie skończył się dopiero 11 lutego (ale o tym ciii). Ja jestem jakaś niereformowalna i od kiedy pamiętam działam na zasadzie: "jak masz coś zrobić dziś, zrób pojutrze - będziesz mieć 2 dni wolnego" :D Oczywiście w ten sposób przy 5-tym temacie jakoś mi się terminy lekko rozjechały ;) 

Ale, ale - najważniejsze jest, że projekt ukończyłam i dziś chciałam Wam pokazać wszystkie moje 8 zdobień:

MGŁA



GRANAT



SWETEREK



BIŻUTERIA



ŚNIEG



KHAKI



BLUR EFFECT



PASTELOVE



Oczywiście kliknięcie w zdjęcie przeniesie Was do odpowiedniego wpisu.

Ciekawa jestem, które z tych zdobień jest Waszym faworytem.

Ps. też tak jak ja robicie wszystko na ostatnią chwilę (albo co gorsza po terminie) czy jesteście bardziej zorganizowane ? :)




Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

16 komentarzy:

  1. Swietne prace. Nie man kompletnie czasu zeby zrobic podsumowania :D. Ale musze sie w końcu zorganizowac i napisac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Bardzo jestem ciekawa Twojego podsumowania - z chęcią zobaczę prace wszystkich dziewczyn w jednym miejscu :)

      Usuń
  2. Fantastyczne prace! Chyba nie mam jednego Twojego ulubionego zdobienia w tym projekcie - wszystkie bardzo mi się podobają :) Planuję również zrobić podsumowanie ze swoimi zdobieniami - już prawie mam je napisane, ale kiedy opublikuję to ciężko powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa ;* Z niecierpliwością czekam na Twoje podsumowanie :)

      Usuń
  3. Wszystkie wyglądają pięknie, ale blur zdecydowanie wygrał zestawienie, ta stylizacja jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Every manicure has something special and I like all of them :-) I think that my favourites are Sweater and Snow :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I have sentiment to "snow" mani - it was my first time with thermal polish :)

      Usuń
  5. O, fajnie, że zrobiłaś podsumowanie ;) Mnie chyba się to nie wpasuje tematycznie :p To był mój pierwszy projekt i właściwie zdążyłam (nie licząc kilku dni).
    Najbardziej podoba mi się ostatnie zdobienie, ale pierwsze najbardziej "szanuję", bo trudno było wymyślić coś fajnego do mgły, no a Tobie się to udało ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, powiem Ci, że faktycznie z mgłą najbardziej się nagłówkowałam :)

      Usuń
  6. Piękne zdobienia! Co do zorganizowania, to też czasami tak działam :D Generalnie byłam bardziej zorganizowana jak byłam sama, a odkąd mam chłopaka, to trudniej mi się ogarnąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że z drugą osobą jest inaczej - nie ma już tyle czasu dla siebie ile miało się wcześniej :)

      Usuń