sobota, 17 listopada 2018

Kropeczki kropeczki kropeczki :)

Cześć :)

Zapraszam na proste kropeczkowe zdobienie!




Dziś będzie bez kombinacji i bez stemplowania, ale mam nadzieję, że nie nudno ;)

Postanowiłam zestawić ze sobą 3 kolory: biały, srebrny i koralowy.

Metaliczne sreberko Golden Rose Metals 101 mogłyście już oglądać u mnie  solo w tym wpisie: 👉Golden Rose Metals 101👈.

Dziś wylądowało na moich paznokciach jedynie jako akcent.





Kolorem przewodnim jest bowiem czerwono-koralowy Golden Rose Ice Color 191.




Krycie tego maluszka jest bardzo dobre. Na paznokciach widzicie 2 warstwy. Żadnych prześwitów, żadnego smużenia czy bąblowania i do tego przyzwoity czas schnięcia.




Tak jak pisałam na wstępie, zdobienie jest bardzo proste i nie ma tu wielkiej filozofii. 

Najmniejszy paznokieć - 2 warstwy białego Golden Rose Ice Chic 04.
Serdeczny paznokieć - 2 warstwy Golden Rose Metals 101.
Pozostałe paznokcie - 2 warstwy Golden Rose Ice Color 191.




Następnie uzbroiłam się w sondę do kropek i czas (no w sumie to sporo czasu, bo chciałam, żeby wszystko wyszło perfekcyjnie prosto) i dziabałam kropeczki :)

Na koniec wszystko pociągnęłam warstwą topu Golden Rose Prodigy Gel




Myślę, że tego typu zdobienie można nosić dosłownie na każdą okazję. W zależności od widzimisię i potrzeb można zmienić kolorystykę i bez problemu dopasujemy zdobienie do naszego indywidualnego stylu czy pory roku :)

Pamiętajcie, że wszystkie lakiery Golden Rose można kupić na stronie internetowej 👉Golden Rose👈 bądź w jednym z wielu sklepów stacjonarnych. Cała kolekcja Ice Color znajduje się tutaj: 👉Ice Color👈.  Koszt takiej buteleczki to zaledwie 4,2 zł. 



Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

16 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne 🙂 Ja też mam teraz kropeczki na paznokciach 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. That is beautiful! I love dots :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a sweet and beautiful dotting manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! bardzo lubię styl vintage i pin-up, a twoje mani właśnie z tym mi się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie te biało-czerwone kojarzą się z pin-up'em :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne kropeczkowe zdobienie :) Kojarzy mi się ze świętami, a dokładniej z papierem opakunkowym na prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropeczki zawsze się sprawdzają, proste i szybkie do wykonania, a efekt super ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię za te kropki! U mnie zrobienie ich nigdy nie kończy się tak ładnie, równo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, jeśli masz problem z równym rozmieszczeniem kropek, to może spróbuj trochę oszukać :)
      Najpierw wystempluj wzór w kropki podobnym kolorem, a potem jeszcze dodatkowo nakropkuj już sondą :D

      Usuń