sobota, 10 listopada 2018

Setna Rocznica Odzyskania Niepodległości

Cześć :)

Zapraszam Was na zdobienie w barwach Polski!




Tak właśnie sobie myślałam, że z okazji Wielkanocy, Bożego Narodzenia czy choćby Halloween, które nawet nie jest naszym narodowym świętem, pojawiają się zarówno u mnie jak i "w internetach" liczne zdobienia.  A co jeśli chodzi o inne dni, takie jak właśnie Święto Odzyskania Niepodległości, Trzech Króli itp?  Zdobienia, które pojawiają się z tych okazji można policzyć na palcach jednej ręki!

Jako, że w tym roku obchodzimy 100-lecie Niepodległości, to postanowiłam zmalować coś z tej właśnie okazji. 

Zacznę od koloru bazowego, który posłużył mi jako baza zdobienia. 

Jest to czerwony maluszek Golden Rose z serii Ice Color o numerze 192.



Tak jak cała seria Ice Color, buteleczka zawiera 6ml lakieru.



Jest to kolor czerwony (taki typowo strażacko-czerwony) o wykończeniu shimmerowym.  Pływają w nim mega malutkie drobinki, których może z daleka nie widać, ale to dzięki nim lakier nie wydaje się taki "płaski".
Poniżej zdjęcie zrobione w pełnym słońcu, żebyście mogły zobaczyć, że ten shimmer tam faktycznie jest :) 



Do pełnego krycia potrzebowałam 2 warstw. Lakier nie smużył, nie bąblował i szybko wysychał.  Na zdjęciach Golden Rose Ice Color 192 pokryty jest 1 warstwą topu Golden Rose Prodigy Gel.





Mimo dość szerokiego, puchatego i prosto ściętego pędzelka maluje się przyjemnie, choć jak dla mnie mógłby on być ciut lepiej docięty (zarówno jeśli chodzi o kształt - wolałabym aby był bardziej zaokrąglony, jak i jakość włosia - nie każdy włosek był jednakowej długości i musiałam pozbyć się ze 2-3 szt, żeby był równiejszy).



Jak to z czerwieniami bywa, miałam zagwozdkę jak go przyozdobić. Ale, że inspiracją do tego mani była Polska flaga, to przynajmniej od początku wiedziałam z jakim kolorem go połączę.

Postawiłam na delikatne, lekko koronkowe ornamenty u nasady paznokcia.



Wzór pochodzi z płytki Born Pretty Store BP-L051, zaś bielą, którą użyłam do ich wystemplowania jest B. Loves Plates - B. an Arctic Snow.



Ponieważ oryginalnie czułam, że tej bieli jest jakoś za mało w stosunku do czerwieni, to postanowiłam górę ornamentów wypełnić całkowicie białym kolorem (Golden Rose Ice Chic 04).

Całość zabezpieczyłam topem Seche Vite.



Pamiętajcie, że wszystkie lakiery Golden Rose można kupić na stronie internetowej 👉Golden Rose👈 bądź w jednym z wielu sklepów stacjonarnych. Cała kolekcja Ice Color znajduje się tutaj: 👉Ice Color👈.  Koszt takiej buteleczki to zaledwie 4,2 zł. 

I koniecznie powiedzcie czy Wasze paznokcie też pokryły patriotyczne barwy czy może niekoniecznie.


Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

10 komentarzy:

  1. U mnie na paznokciach może i nie ma patriotycznych kolorów, ale w sercu zawsze biało-czerwono :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzymać! To najważniejsze! Paznokcie to przecież tylko dodatek :)

      Usuń
  2. Wow, piękne zdobienie :) Fajnie wymyślone i tak idealnie zmalowane ;) Perfekcyjnie równe i czyste. Poza tym ten czerwony jest genialny. Szkoda, że pędzelek nie najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję ślicznie za taki miły komplement:* A co do pędzelka, to po wyciągnięciu tych niesfornych włosków dało się już malować ;)

      Usuń
  3. Such a shiny red, I love the final manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. That is both classic and beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jest to zdobienie :) U mnie też było biało-czerwono na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń