niedziela, 20 maja 2018

Golden Rose Metals 101, 111, 114

Cześć :)

Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii na temat lakierów metalicznych Golden Rose, to zapraszam do czytania dalej :)



W ostatnim czasie lakiery metaliczne cieszą się dużą popularnością i wkroczyły one na salony wielu firm kosmetycznych. Jedną z takich marek, która posiada w swojej ofercie lakiery o tym wykończeniu jest Golden Rose

Na całą serię Metals składa się aż 14 kolorów. Ja chciałabym pokazać Wam dziś 3 z nich: srebrny 101, czerwony 111 oraz niebieski 114.










Wszystkie lakiery metaliczne z serii Metals znajdują się z małych kwadratowych buteleczkach/sześcianikach o pojemności 6ml. Kształt i wielkość buteleczki jest identyczna jak w serii Ice Color, z tą różnicą, że tam nakrętki są w kolorze lakieru a tutaj każda nakrętka jest srebrna.

Z racji tego, iż opakowania są nieduże, to pędzelki nie są zbyt długie. Jednak są normalnej szerokości (ani wąskie, ani grube) i maluje się nimi bardzo wygodnie. Jeśli macie wprawną rękę, to myślę, że obędzie się bez żadnych poprawek przy skórkach.

Każdym z tych lakierów malowało mi się b. dobrze.  Wszystkie wysychały w bardzo szybkim tempie i żaden nie bąblował.

W przypadku srebrnego 101, do pełnego krycia potrzeba 3 warstw. U mnie widzicie 2 warstwy malowane normalnie (pędzelkiem) a ostatnią potycałam gąbeczką, bo nie lubię jak na paznokciu widoczne są pociągnięcia pędzelka. 



Pozostałe dwa: czerwony 111 i niebieski 114 są dużo bardziej napigmentowane niż ich srebrny koleżka i do pełnego krycia potrzebują dwóch warstw. U mnie oczywiście ostatnia warstwa tycana gąbeczką :)




Krycie to nie jedyna różnica między tymi lakierami. 111 i 114 są bardziej metaliczne niż 101. Sreberko ma w sobie więcej drobin, dzięki którym wygląda trochę jak brokat (choć powierzchnia paznokcia po pomalowaniu pozostaje nadal idealnie gładka).  

No ale dość gadania na dziś. Pora na więcej zdjęć :)



Golden Rose Metals 101





Golden Rose Metals 111




Golden Rose Metals 114




Gdybyście chciały zaopatrzyć się w te metaliki, to odsyłam Was na stronę 👉Golden Rose👈, gdzie można kupić je internetowo, bądź wyszukać adres sklepu stacjonarnego. Cała metaliczna kolekcja znajduje się tutaj: 👉Metals👈 i do wyboru macie 14 różnych kolorów. Każdy metaliczny lakier kosztuje 5,90 zł. 


Co sądzicie o tym wykończeniu? Podoba Wam się taki efekt czy nie? Dajcie znać, który z kolorów spodobał się Wam najbardziej.



Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

24 komentarze:

  1. Jakoś nie czuję tej mody na metaliki, ale srebrny jest świetny, może się skuszę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie każdemu się wszystko podoba. Ale wiem, że są też fanki takiego wykończenia ;)

      Usuń
  2. Sreberko jest cudowne :). Mi sie przydało do wielu zdobien :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te metaliki, są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. They are all super pretty. The red is my favourite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie nie maluję już paznokci zwykłymi lakierami, ponieważ wolę trwalsze hybrydki, ale te są super i ta cena! Ten kolorek 111 - piękny! Szkoda, że ja tak nie potrafiłam ładnie malować panozkci jak Ty, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja akurat odwrotnie - wolę lakiery tradycyjne niż hybrydy ;) Malowanie to kwestia wprawy - jakbyś zobaczyła jak wyglądały moje pomalowane paznokcie ze 2-3 lata temu, to byś boki zrywała ;D

      Usuń
  7. Przede wszystkim PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA! <3 A główne - PETARDA!!! :D
    Ja mam cztery z tej serii, ale póki co, wylądowały tylko na wzorniku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Żanetko za przemiłe komplementy ;*
      Ciekawe kiedy wylądują na Twoich paznokciach :D

      Usuń
  8. All of them are really impressive! My favourite is blue! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Twoim wykonaniu nawet metaliki mnie zachwycają! Świetnie prezentują się na takiej długości paznokciach 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się ta seria podoba. Mam nawet dwa z pokazywanych przez Ciebie kolorów, wkrótce zaczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa jak Ci się będą nosić ;)

      Usuń
    2. Pierwsze testy póki co mega pozytywnie, ale zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
    3. Niektóre nawet fajnie stemplują. Wrzucę na dniach coś na ten temat na IG :)

      Usuń
  11. Niecałe 6zł? Wow, myślałam, że kosztują z 15zł! Ładne kolorki, chociaż metaliki nie są do końca w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taniuśkie są :D Wiem, że metaliki nie podobają się każdemu. Po prostu trzeba lubić to wykończenie :)

      Usuń