niedziela, 17 września 2017

ABCadło z pieca spadło! Z jak ... + recenzja Drogeria.pl

Cześć!

Przed Wami ostatni post z cyklu "ABCadło z pieca spadło!. Zapraszam na wpis o literce:





Jako, że jesień nadeszła nagle i z przytupem, to zachciało mi się czegoś ciemniejszego na pazurkach. Tak się złożyło, że niedawno od sklepu 👉Drogeria.pl👈dostałam do przetestowania lakier, który idealnie wpasował się w mój wrześniowy nastrój. A mowa tu o lakierze 👉Zila Shimmer - 104 Rodo👈. Zapraszam Was więc na recenzję!



Lakier znajduje się w walcowatej szklanej buteleczce o objętości 8ml.
Prosta, elegancka szata graficzna buteleczki jest b. przyjemna dla oka.



A co w środku? 

Otóż mamy w tym przypadku do czynienia z bardzo ciemną czerwienią.  W sumie to nawet bardziej pasuje określenie bordo.  W bazie o kolorze czerwonego wytrawnego (najlepsze i najzdrowsze) wina znajdziemy mnóstwo shimmeru, który nadaje lakierowi specyficznego błysku i głębi.




Generalnie lakier jest bardzo kobiecy i szykowny. Nie wiem czemu, ale nosząc taki kolor od razu mam ochotę ubrać coś czarnego i eleganckiego (tak - przyznaję - zdarza mi się dobierać ubrania do lakieru na paznokciach a nie na odwrót) :D




Samo malowanie przebiegło bez większych problemów, choć konsystencja lakieru wydała mi się bardziej gęsta niż jego braciszka 👉Zila Shimmer - 120 Bluesky👈, którego pokazywałam Wam w maju.  Osobiście wolę ciut mniej gęste emalie. 




Lakier ma wygodny pędzelek - dość cienki i równo przycięty. Nie miałam problemów z dojechaniem nim pod skórki. 



Do krycia potrzebowałam dwóch średniej grubości warstw. Pierwsza warstwę radzę nakładać dość sprawnie i jak najmniejszą ilością pociągnięć pędzelka, żeby sobie nie porobić dziur. Druga warstwa nakładała się już bajkowo i bezproblemowo, zakrywając i wyrównując ewentualne niedociągnięcia.



Do zdjęć nie dawałam topu, bo lakier sam w sobie pięknie się błyszczy i szybko wysycha. Do noszenia na co dzień radzę jednak zastosować jakiś bezbarwny top, aby uniknąć szybkiego wycierania się końcówek (wiecie - czerwone kreseczki na dokumentach ;)). 



Emalia nie bąbluje i bardzo ładnie się samopoziomuje na płytce. Podczas zmywania nie zauważyłam aby pofarbowała mi skórki. Zmywa się jak zwykły krem, nawet shimmer jakoś nie sprawiał problemów i łatwo dało się go usunąć.



Przypominam Wam, że wszystkie lakiery Zila dostaniecie w sklepie Drogeria.pl. Aktualnie trwa promocja i za lakiery zapłacimy 13,98zł. 

Poniższy baner przeniesie Was do strony sklepu:


Ciekawa jestem czy Wy też przestawiłyście się już na jesienne kolory i zdobienia. A może nadal lądują u Was letnie lakiery a z tymi ciemniejszymi czekacie na 22 września? Dajcie znać ! :-)




Pozostałe wpisy z serii ABCadło z  pieca spadło znajdziecie tutaj:

36 komentarzy:

  1. Super kolor, lubię takie shimmerowe czerwienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki elegancik! I o jeny, to już "Z"! Jakie masz plany na "potem"? Zaczynasz alfabet od nowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugiej tury abcadła chyba nie zrobię, bo brakowałoby mi aż 6 literek. Ale mam pomysł na inny cykl wpisów. Jak tylko sobie go dobrze obmyślę, to coś wystartuje na blogu :D

      Usuń
  3. Ale piekny! Myslalam, ze na W sie skonczylo. A tu przecież jeszcze jestZ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. What a lovely polish, I love that colour! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten lakier, jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. W buteleczce jest ok, ale na paznokciach super!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie takie kolory i uwielbiam lakiery zila sa naprawde niezle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś uważałam, że taki kolor jest za odważny, ale teraz uwielbiam takie nosić. I też b. lubię Zilę :)

      Usuń
  8. piękny metalik, kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam od nich żadnego lakieru! Jakoś gdy stały się popularne to przerzuciłam się na hybrydy i tak zostało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś kiedyś miała wrócić do tradycyjnych lakierów, to koniecznie wypróbuj Zilę, bo warto :)

      Usuń
    2. Wiesz, że ostatnio mnie kusi trochę sobie wrócić do zwykłych? Ale to pewnie przez to, że miałam wakacje! Teraz wrócę na studia, do tego blog, praca i jeszcze praca inżynierska i znów docenię hybrydy :d

      Woo!!!! <3 Dziękuję kochana! Ja i moje flamingi jesteśmy bardzo dumni! :D

      Usuń
    3. Podziwiam, że udaje Ci się to wszystko połączyć! :)

      Usuń
  10. Daaawno juz nie malowałam paznokci zwykłym lakierem, ale ten kolor zdecydowanie by mnie skusił do lakierowego powrotu.
    Btw: ale Twoja perfekcyjna aplikacja lakieru po prostu zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo takie kolory lubię *_* Chociaż rzadko noszę. Ale uwielbiam sobie popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy naszych lakierowych zbiorach ciężko jakiś kolor nosić dość często :D

      Usuń
  12. Nice colour and very "shimmery", I like it :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwienie kocham wszystkie bez wyjątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam lakiery Zila i bardzo lubię, a ten ma przyjemny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest już 28/09 a ja nadal nie noszę ciemnych paznokci ;D Dobieram paznokcie do tego, na co mam ochotę, w dodatku u mnie zazwyczaj paznokcie idą swoją drogą, a ubranie swoją :D
    Fajny kolorek, bardzo ładnie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci, że u mnie też są małe odstępstwa od ciemnych kolorów jesienią. Będzie jeszcze nawet coś neonowego ;) Dziękuję ;*

      Usuń