wtorek, 3 kwietnia 2018

Podsumowanie marca

Cześć :)

Marzec za nami, więc czas przypomnieć o tym, co działo się u mnie na blogu w tym minionym miesiącu :)




Jedno co zauważyłam, to na pewno było jaśniej, kolorowiej i weselej niż w lutym :)

Pojawiły się takie zdobienia jak:

KROPECZKI




DZIEŃ ŚW. PATRYKA




WIOSNA 




BARDZIEJ DZIEWCZĘCO SIĘ NIE DA




WIELKANOC




Mogłyście zobaczyć swatch beżowego lakieru:

NCLA - TAN LINES




Po małej przerwie powróciłam z wpisami z serii "Kolorowy Zawrót Głowy".

ŻÓŁTY




Porównałam dla Was działanie pięciu różnych lateksów do zabezpieczania skórek:


LATEKSY DO SKÓREK




W tym miesiącu pojawiły się także dwie recenzje narzędzi, z których korzysta każda z nas:


CĄŻKI DO SKÓREK




PĘDZELEK




 Jeśli chodzi o zakupy, to jestem z siebie bardzo dumna - w marcu nie kupiłam nic a nic! ;D

Jedynymi nowościami jakie wpadły w moje rączki była paczuszka współpracowa z Beauty Big Bang w której znalazły się takie produkty jak:
- pędzelek (J7409),
- wzorniki (J5748),
- lakiery termiczne - 013 (J6428TM-1C), 014 (J6428TM-2C) i 015 (J6428TM-3C),
- szklana polerka ( J6419TM-3C). 




Udało mi się także wygrać rozdanie organizowane na Instagramie przez @cytrynkowepazurki i @panlakier i w ten sposób stałam się posiadaczką moich pierwszych lakierów Golden Rose z serii Ice Chic: 04 (biały), 80 (niebieski), 97 (szary), 123 (zielony) i 302 (różowy). 





A jak Wam upłynął marzec ? Pozytywnie ?




Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mimo, że zieleń jest trudnym kolorem, to koniczynki nosiło mi się na prawdę fajnie :)

      Usuń
  2. As you already know I love the first mani and all the products and designs you made are excellent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję tych lakierów z BeautyBigBang bo wyglądają na niezłe holo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo! Postaram się wrzucić nawet coś w tym tygodniu :D
      Ps. to nie holo a termiczne :)

      Usuń
  4. So many beautiful manicures. The first one is amazing! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje stylizacje, na prawdę są zawsze świetnie wykonane, perfekcja w każdym calu ;) W sumie bardzo podobało mi się to proste zdobienie z kropeczkami, super ;) Porównanie baz peel off też było super, bo ja mam tylko jedną i już wiem które sprawdzają się od niej lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci ślicznie Madziu :* Czasem najprostsze zdobienia okazują się tymi najbardziej trafionymi :) A porównanie lateksów było z myślą o Was - żeby łatwiej było przy wyborze :)

      Usuń