środa, 21 marca 2018

Wiosna!

Cześć :)

Juhu!!! Dziś Pierwszy Dzień Kalendarzowej Wiosny (Astronomiczna jest już z nami od wczoraj)! Jeśli chcecie zobaczyć co zmalowałam z tej okazji to klikajcie w dół!




Ja wiem, że w wielu miejscach w dniu dzisiejszym jest śnieg i minusowe temperatury (u mnie też), ale sama świadomość, że przyszła do nas Pani Wiosna sprawia, że od razu jakoś tak cieplej, weselej i optymistyczniej mi się robi :)

Z tej okazji postanowiłam zmalować właśnie coś co się z tą wiosną kojarzy - u mnie to tulipany i motyle :)




Ale najpierw kilka słów o lakierze bazowym - Glam Polish - A Teenage Prayer




Jest to niesamowicie delikatny blady róż o dość zimnym odcieniu (w niektórych momentach wydaje się być nawet delikatnie fioletowy) wypełniony holograficznymi mniejszymi i większymi drobinami. Holo w tym wypadku nie jest liniowe a raczej rozproszone, ale za to mieni się nawet w cieniu. 




To ten rodzaj lakieru, który uwielbiam mieć na paznokciach jak mam w planach jakieś poważniejsze spotkanie. Jest bardzo subtelny, schludny i grzeczny, a jednocześnie jak się mu bliżej przyjrzeć potrafi cieszyć oko tęczowymi błyskami.

Do tego aplikacja nie sprawiła mi żadnych problemów. Lakier kryje po dwóch warstwach, nie smuży, nie bąbluje i szybko wysycha. 
Jedyne co, to sam z siebie nie ma szklistego połysku, więc lepiej go wykończyć warstwą topu.




Ale wróćmy do wiosny, tulipanków i motylków ;)

Oba wzory pochodzą z płytki  春の歌- L018, którą można nabyć m.in na stronie Born Pretty Store.

Odbijałam je na stemplu czarnym lakierem #22322 (też z BPS) i kolorowałam kilkoma lakierami z Golden Rose i Kiko (pełna lista na końcu wpisu).




Jako uzupełnienie całości posłużyły mi białe, czarne, zielone i różowe ćwieki, które przymocowałam na kapkę bezbarwnego lakieru.




Całość zdobienia zabezpieczyłam warstwą topu Glisten&Glow HK Girl.




Na koniec obiecany szczegółowy spis użytych produktów:
Glam Polish - A Teenage Prayer (różowy),
- Golden Rose (Ice Chic) - 04 (biały),
Golden Rose (Ice Chic) - 123 (zielony),
Golden Rose (Ice Chic) - 302 (różowy),
Kiko - 338 Light Lavender (fioletowy),
- Born Pretty Store - #22322 (czarny stemplowy),
Glisten&Glow HK Girl (top),
春の歌- L018 #37411 (płytka),
- kolorowe ćwieki.





Dajcie znać co u Was gości wiosną na paznokciach - też jakieś kwiatki ? I przyznać się - kto był dziś na wagarach ? :)



Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

27 komentarzy:

  1. That's very pretty. I love when Spring comes around :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Lakier bazowy jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę piękny jest ten bazowy kolorek! Generalnie całe mani się świetnie prezentuje, idealnie na wiosnę :) Słońce za oknem już jest, brakuje tylko cieplejszych temperatur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz już z niecierpliwością czekam na cieplejsze dni :)

      Usuń
  4. Super cute manicure. Even if here it snows and we have winter vibes flower manis are always lovely.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te tulipanki sa swietne. U mnie 4 tygodniowy odrost :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wiosna wiosną, ale lakier GP jaki ładny, śliczny jako solo i jako baza pod stemple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! I nie dość, że pięknie wygląda, to ma super jakość :) Tak lubię :D

      Usuń
  7. Ja mam urlop - więc na "wagarach" byłam tylko, że legalnych :)
    Zdobienie super, wiosenne i delikatne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci dobrze! Zazdroszczę urlopu! Ja mam taki kociokwik w pracy, że ledwo co zauważyłam, że już wiosna przyszła ;)

      Usuń
  8. Chcę już taką ładną wiosnę jak na Twoich paznokciach mieć już za oknem, a tymczasem jeszcze u mnie śnieg i mróz ; buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też :/ Choć śnieg zaczyna dziś powoli się topić i robi się ponura breja :/

      Usuń
  9. Glam Polish A Teenage Prayer is gorgeous and very elegant, on my opinion! Wonderful spring manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny lakier bazowy no i całe zdobienie bardzo przypadło mi do gustu, te tulipanki są takie urocze <3 niestety u mnie wcale nie widać żeby wiosna przyszła więc wczoraj świętowałam jej pierwszy dzień ze śnieżynkami na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* No u mnie też śnieg za oknem...a tak by się chciało już trochę cieplejszych dni...ech :)

      Usuń
  11. Beautiful design...I love it.

    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wiosenne zdobienie. A ten lakier bazowy... Cuuuudo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie! Idealne na wiosnę :) Bardzo podoba mi się też ten lakier bazowy - naprawdę jest idealny na momenty, kiedy nie możemy mieć szalonych paznokci :)
    PS. Nie byłam na wagarach, grzecznie pojawiłam się na uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że całość się podoba :)
      No to grzeczna jesteś skoro nie zwiałaś na wagary :P

      Usuń