czwartek, 29 marca 2018

Dwustronny pędzelek od Beauty Big Bang

Cześć :)

Dziś chciałabym przybliżyć Wam pędzelek, który wpadł w moje ręce całkiem niedawno.




Myślę, że pędzelek to ten typ narzędzia, który niejednokrotnie przydał się każdej z nas.

Te cieniutkie i króciutkie przydają się gdy malujemy bardzo misterne, drobne wzory na paznokciach lub np. wypełniamy stemplowe naklejki kolorowymi lakierami.

Te szerokie, ale płaskie są idealne do doczyszczania skórek. No bo nie wierzę, żeby nawet najwprawniejsza lakieromaniaczka nie zalała sobie od czasu do czasu skórek :D

Dziś mam do pokazania pędzelek, który jest połączeniem tych dwóch ww zastosowań:   
👉Double-ended Nail Liner Brush J7409👈. 

Można go kupić w sklepie 👉Beauty Big Bang👈. Aktualnie kosztuje 15,93 zł (na stronie wyświetlają się ceny w wielu walutach - m.in. w PLN). 
Wysyłka jest darmowa a robiąc zakupy i używając mojego kodu MALG10 dostaniecie 10% upustu na całe zakupy! Baner przeniesie Was na stronę sklepu:








Dwustronnie zamknięty pędzelek ma kształt walca o całkowitej długości ~19cm i średnicy ~1cm.




Pędzelek ma przepiękną szatę graficzną - trzonek jest całkowicie przeźroczysty a w środku znajdują się malutkie "diamenciki". Zatyczki zaś wykonane są z białego, lekko perłowego metalu w którym wygrawerowane są cudne malutkie kwiatuszki i kropeczki. 





Gdy zdejmie się osłonki/zatyczki (całość ma długość ~17 cm) naszym oczom ukazują się dwa różne pędzelki. 

Jeden jest bardzo cieniusieńki - idealny do precyzyjnego malowania. Długość włosia to ~7mm.  Ja użyłam go do wypełnienia tulipanów i motylka w moim wiosennym zdobieniu.





Drugi pędzelek jest dość szeroki i płaski. Długość włosia to ~8mm a jego szerokość to ~4mm.  Ta część przeznaczona jest np. do doczyszczania skórek.  





I tak jak cieniutka końcówka spisała się idealnie, tak ta druga część jest dla mnie odrobinę za duża i za długa.  Niestety nie jest to najwygodniejszy pędzelek do skórek z jakim się spotkałam. Fakt, że włosie jest za duże powodowało u mnie brak precyzyjnej kontroli nad tym co domywam i zdarzyło mi się zmyć nieco więcej niż chciałam :/ Nie wiem - może to moja osobista niezdarność i inni radziliby sobie lepiej, ale jest to moja opinia, więc piszę jak było :)

Oba włosia maczałam już niejednokrotnie w zmywaczu acetonowym i bezacetonowym i póki co nie straciły swoich właściwości i nadal są w takim stanie w jakim były na początku.

Podsumowując,  uważam, że pomimo drobnych niedoskonałości (za szerokie włosie płaskiej końcówki) ten pędzelek jest bardzo przydatnym narzędziem, które idealnie sprawdzi się np. w podróży. Nie dość, że producent pomyślał o dobrze trzymających się osłonkach, które chronią włosie, to jeszcze jest to produkt 2w1, który najzwyczajniej w świecie zajmuje mniej miejsca niż dwa osobne pędzelki.

Pomijam oczywiście fakt, że piękne opakowanie cieszy oko - niby zbędna rzecz (bo liczy się działanie i jakość), ale jednak fajniej otaczać się ładnymi rzeczami niż tymi wykonanymi bez polotu :)


Dajcie znać czym Wy malujecie paznokcie/doczyszczacie skórki. Chętnie poznam Waszych ulubieńców.




Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

14 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że ten pędzelek jest piękny! Jeśli chodzi o mnie, to używam pędzelków z chińskich stronek - born pretty store, czy też beauty big bang. Poza tym mam trochę pędzelków z drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Yhm, w pełni się zgadzam - szata graficzna jest cudna :)

      Usuń
  3. This looks like a very useful and surely very elegant brush! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od niedawna mam podobny pędzelek, ale tylko jednostronny i też bardzo podoba mi się to, że włosie jest dobrze zabezpieczone przed odginaniem i krzywieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentuje ten pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń