piątek, 9 sierpnia 2019

Beauty Big Bang - zestaw 6 płytek

Cześć :)

Zapraszam do obejrzenia kilku zdobień, które stworzyłam przy pomocy zestawu 6 płytek od BeautyBigBang.





Jakiś czas temu na stronie Beauty Big Bang pojawiło się kilka nowości, w tym nowe płytki o numerach BBBXL071 - BBBXL-076.

Jako, że stemplowanie uwielbiam (ale to już chyba wiecie),  to pokusiłam się o ich przetestowanie. Szczególnie, że póki co, każda płytka jaką od nich miałam, miała na prawdę fajną jakość. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby nie chciała współpracować.


Danych technicznych (wymiary itp) nie będę podawać, bo robiłam to już tyle razy, że każdy zna to na pamięć :)

Pokażę Wam lepiej jak wyglądają zdobienia, które udało mi się z nimi zrobić :)

BBBXL-071

Chyba najbardziej wakacyjna płytka z całego zestawu. Znajdziemy na niej 10 wzorów całopaznokciowych i 8 mniejszych. Wzory są b. duże i przy moich, dość krótkich teraz, paznokciach miałabym problem z ich zmieszczeniem, więc wybrałam taki wzór, który spokojnie może być tylko w kawałku - kawałek pomarańczki ;)

Bazą jest chyba najbardziej wściekły neonowy pomarańcz jaki mam w swoich zbiorach -  ORANŻada (Maga). Do tego stemple wykonane białym B. an Arctic Snow (B. Loves Plates) i wypełnione koralowym holograficznym 704 Hot (Colour Alike).  







BBBXL-072

Płytka pełna kropeczkowych wzorów. W sumie mamy tu aż 24 różne motywy. Od dawna chodziło za mną zdobienie w tym stylu. Do testów wybrałam sobie małe serduszko - wszak miłość trwa cały rok a nie tylko 14 lutego ;)


Wszystkie lakiery, których tu użyłam pochodzą od Colour Alike: 630 In Your Eyes (holo granat), 694 Princess Blue (chabrowy) oraz B. a Princess (srebrne holo do stempli).
Całość  pokryta topem (Glisten & Glow). 







BBBXL-073

Płytka bardzo ciekawa i pełna nietypowych, szalonych wzorów. Tak jak kiedyś pewnie by mi się nie podobała, tak teraz uważam, ze jest jedną z ciekawszych wśród całej prezentowanej szóstki. Znajdziecie tu 14 kobitek i 10 mini wzorków.  Jeśli tylko lubicie oryginalne, nowoczesne zdobienia, to powinna Wam przypaść do gustu.
Bazą jest cudowny galaktyczny lakier Galaxies (Cadillaquer). Stemplowałam bielą B. an Arctic Snow (B. Loves Plates) a kolorowałam kilkoma lakierami od Picture Polish i jednym Masura. Jeśli jesteście ciekawe jakie to były konkretnie lakiery, to odsyłam Was na mojego instagrama, gdzie wszystko opisałam --> 👉@nailcrazinesss👈







BBBXL-074

Zawijaski i zakrętaski.  Różnej wielkości, różnej grubości. Do umieszczenia w pionie, w poziomie albo ukosem :)

U mnie są to bardzo proste jednokolorowe stemple wykonane niebieskim holograficznym Hawaiian Blue (Colour Alike) na biało-kropeczkowej bazie Kokomo (Glam Polish). 







BBBXL-075

Inspiracją do tego zdobienia była Żaneta z bloga Snaily Nails. Z okazji jej urodzin stworzyłyśmy kolaż prac, których tematem przewodnim było rajstopkowe zdobienie. Ja wzorowałam się na jednej z jej prac, gdzie było mnóstwo takich zakrętasków jak na tej płytce. 

Są tu zarówno wzory całopaznokciowe jak i pojedyncze, które można dowolnie łączyć, wykorzystywać tylko częściowo itp. Jednym słowem, ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia :)


U mnie tłem został magnetyczny lakier Kaleidoscope (Duo SuperMagic Cats) Mur-82. Użyłam tylko 1 warstwy, która jest bardzo transparentna i udaje czarną rajstopkę. Na to poszedł stempel krateczki z płytki Uber Chic 12-03. Czarny lakier stemplowy to B. Loves Plates - B. a Black Hole. 
Same zakrętaski pochodzą oczywiście z płytki BBBXL-075 a stemplowałam je dwoma lakierami z Colour Alike: 108 Vibes (różowy) i 111 The. (zielony). 
Na koniec całe zdobienie postanowiłam zmatowić. W tym celu użyłam topu matującego od Golden Rose. 








BBBXL-076

Ostatnia płytka z tego setu. Stylem podobna do poprzedniej. mamy tu bowiem zakrętaskowe wzory całopaznokciowe, mniejsze pojedyncze i super fajne strzałeczki. 


Ja postawiłam na wykorzystanie strzałeczki. Oczywiście cała strzałka jest tak długa, że nie ma opcji, żeby się u mnie zmieściła cała.  Musiałabym mieć chyba 3 razy dłuższe paznokcie niż mam. Niewykonalne!  Umieściłam więc tylko jej część i wydaje mi się, że w takiej wersji też fajnie wygląda :)

Bazą jest neonowy Pump Up The Volume (OPI) w towarzystwie białego i czarnego lakieru (Golden Rose Ice Chic 04 i China Glaze Liquid Leather). Stemplowałam czarnym B. a Black Hole od B. Loves Plates. 





Na koniec przypominam, że jeśli jesteście zainteresowane produktami Beauty Big Bang, możecie je kupić w sklepie 👉Beauty Big Bang👈. Zestaw płytek znajduje się dokładnie tutaj:  👉Set BBBXL-071 - BBBXL-076👈. 
Wysyłka jest darmowa, a robiąc zakupy i używając mojego kodu MALG10 dostaniecie 10% upustu na całe zakupy! 




Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

6 komentarzy:

  1. te pomarańczki są przepiękne! sama chętnie nosiłabym takie zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Strasznie duże są, ale myślę, że nawet kawałek plasterka wygląda na paznokciu apetycznie :)

      Usuń
  2. Awesome review and photos! I like all the manicures that you created, my favourite is heart manicure on blue, amazing! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać, że BBB na wiele bardzo ciekawych płytek. Z resztą nie tylko ta marka szaleje. Nicole Diary, Kads, BPS. Jest w czym wybierać. Z tych dzisiejszych mój faworyt to chyba ta kropkowa. Cudna jest 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - jest tyle firm i płytek do wyboru, że można oczopląsu dostać :)

      Usuń