poniedziałek, 16 lipca 2018

Marynarskie paznokcie z Nicole Diary

Cześć :)

Oficjalnie mamy już lato, więc myślę, że to idealna pora na paznokcie w morskim klimacie!





Dzisiejsze zdobienie zmalowałam specjalnie na festiwal See Bloggers w którym brałam udział pod koniec czerwca. Jeśli śledzicie mnie na bieżąco na 👉@nailcrazinesss Instagram👈, to na pewno widziałyście na Instastory, że tam byłam ;) 

Jednak nie o See Bloggers będzie dziś mowa, ale o paznokciach jakie wtedy nosiłam.

Swego rodzaju inspiracją została kolorystyka całego wydarzenia: biało - czerwono - niebieska.  Takie zestawienie kojarzy mi się tylko z dwoma rzeczami: z flagą USA oraz z marynarzami :) Jako, że mamy wakacje, to nie mogłam więc nie zmalować właśnie marynarskich paznokci w tych kolorach :)




Idealnie się złożyło, bo dosłownie kilka dni wcześniej przyszła do mnie przesyłka od firmy Nicole Diary, a w niej znalazła się płytka idealna do takiego zdobienia!

Ma ona nazwę ND-006 i znajdziecie ją na stronie sklepu pod numerem #186, konkretnie tutaj: 👉Nicole Diary ND-006👈. Aktualna cena to 2,99$. Wysyłka jest darmowa. Przesyłka szła do mnie ~3 tygodni.  Jeśli użyjecie kodu: NESS10, to dostaniecie 10% zniżki na zamawiane produkty!




Nicole Diary ND-006 to typowa okrągła, metalowa płytka o średnicy ~5,5cm.




Blaszka przychodzi do nas zabezpieczona niebieską folią, którą przed pierwszym użyciem należy ściągnąć. Dodatkowo zapakowana jest w kartonik, więc nie grozi jej żadne porysowanie podczas transportu.

Na płytce znajdziecie 2 wzory całopaznokciowe oraz 6 mniejszych pojedynczych.

Wzory są dobrze wyżłobione i odbijają się prawidłowo. Nawet te najdrobniejsze szczegóły jak np łańcuszek przy kotwicy. Same zobaczcie:




A teraz jeszcze kilka słów o użytych lakierach.

Niebieski to Colour Alike - 630 In Your Eyes . Do pełnego krycia wystarczają 2 warstwy.

Czerwony to również Colour Alike - 643 Felicidade . Tutaj także 2 warstwy, ale pokryte dodatkowo 1 warstwą holo topu Big Boy
Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda solo, odsyłam Was do tego posta:  👉Colour Alike Felicidade👈.

Białe stemple zaś, to lakier Konad.

Całość pokryta topem Glisten&Glow HK Girl.




Powiem Wam, że po powrocie z festiwalu miałam tyle roboty i w pracy i w domu, że przez kilka dni nie miałam czasu ani nawet sił na nowe zdobienie. 
Koniec końców te niebiesko-czerwono-białe paznokcie towarzyszyły mi przez ... uwaga, uwaga ... 9 dni! Tak, tak ! 9 dni! 
Po tych 9 dniach nie miałam ani jednego odprysku, a delikatnie starte końcówki zupełnie nie rzucały się w oczy. Lakiery wyglądały praktycznie tak jak pierwszego dnia (oczywiście poza małym odrostem).
W tym momencie wielkie ukłony dla Colour Alike za taką jakość lakierów! Jeszcze kilka dni więcej i przebiłyby hybrydy ! ;D





Lubicie morskie klimaty na paznokciach ? Dajcie znać !


Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

16 komentarzy:

  1. That is very pretty, I like both the colours :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW 9 dni?!? Szok!!!
    Nie mniej zdobienie jest świetne, a tą płytkę też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, że musiałam zmienić (akurat wyjeżdżałam na urlop i musiałam zrobić sobie coś nowego), to pewnie ponosiłabym jeszcze kilka dni :)

      Usuń
  3. Super mani, lakiery CA odwaliły tu niezłą robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie widziałam już na insta - wygląda świetnie! Szacun dla CA za taką trwałość tradycyjnego lakieru! Ja nawet często hybryd tak długo nie noszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja generalnie b.często zmieniam mani (co 2-3 dni) i w ten sposób nawet nie wiem ile dane lakiery wytrzymują. A tu miałam akurat taką sytuację, że chcąc nie chcąc przetestowałam trwałość i okazało się, że jakoś jest po prostu genialna :)

      Usuń
  5. lubię ten motyw, ale to już wiesz bo mówiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te paznokcie! Lakiery bazowe to cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a pretty stamping! I like both polishes, but Color Alike - 630 In Your Eyes is gorgeous! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń