czwartek, 24 maja 2018

Colour Alike - 77 Arcadia

Cześć :)

Dzisiejszy post jest dla tych z Was, które uwielbiają stemplować.





A skoro uwielbiacie stemplować, to na pewno doceniacie dobre lakiery stworzone specjalnie do stempli.




I o jednym takim gagatku będzie dziś mowa.

A konkretnie mam Wam do pokazania lakier Colour Alike 77 Arcadia, który pochodzi z kolekcji wiosna/lato 2018




Jego lawendowego braciszka pokazywałam Wam tutaj: 👉Colour Alike 74 Pink Lavender👈.

Jeśli chodzi o wygląd buteleczki, pędzelek, konsystencję czy jakość stemplowania oba lakiery są identyczne. 

Wykończenie (metaliczne) jest również takie samo, więc pamiętajcie o zabezpieczeniu skórek, bo malutkie, wszędobylskie, srebrne drobinki lubią sobie wędrować :)




Zastanawiałam się jak określić kolor Arkadii i najtrafniejsza wydała mi się mięta. Jednak jest to trochę ciemniejsza mięta, która wpada jakby w lekko turkusowe nuty. 

Mimo, że lakier ma dość delikatny, jasny kolor, to extra pigmentacja powoduje, że idealnie odbija się nawet na ciemnych kolorach i nie widać żadnych prześwitów. Ba! Powiedziałabym nawet, że na ciemnych kolorach prezentuje się o wiele ładniej niż na jasnych ;)




Warto jeszcze wspomnieć, że wszystkie lakiery Colour Alike są wegańskie i mają formułę 5-free, czyli nie zawierają szkodliwych substancji takich jak: toluen, formaldehyd, ftalan dibutylu, żywica formaldehydowa oraz kamfora.

Jeśli byłybyście zainteresowane kupnem tego pięknisia to odsyłam Was do sklepu (klikając w baner przeniesiecie się na stronę Colorowo):






Ponieważ nie mogłam się zdecydować czy pokazać Wam go na jasnej czy ciemnej bazie, to poszłam na pewnego rodzaju kompromis :D




Mały paznokieć pomalowałam 2 warstwami białego Sally Hansen 300 White On,  środkowy 2 warstwami czarnego China Glaze Leather Liquid, a serdeczny to gradient złożony z trzech kolorów: białego, szarego (Golden Rose Ice Chic 97) i czarnego. 




Dwa pozostałe paznokcie pomalowałam tylko i wyłącznie Arkadią (po 1 warstwie). I tutaj moja uwaga: lakier jest przeznaczony do stempli, a co za tym idzie jego pigmentacja jest genialna, więc uważajcie na przebarwienia płytki. Ja  dałam pod niego warstwę bezbarwnej bazy a i tak nie uchroniło mnie to przez zabarwieniem paznokci. Także w tym przypadku radzę trzymać się zaleceń Producenta i używać Arkadię wyłącznie do stemplowania! 




Ale wracając do zdobienia, to dodam, że wzór, który posłużył mi do stempli pochodzi z pokazywanej Wam już wcześniej płytki Yours - Psychedelic. 




I jak ? Czujecie się miętowo zahipnotyzowane? Lubicie stemplować kolorowymi lakierami czy raczej trzymacie się tylko czerni?


Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

18 komentarzy:

  1. Great stamping! This manicure and the choice of colours is very classy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go!! Jest cudowny ale muszę sobie nazwę zapamiętać, bo naklejki brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like this manicure, it's really cool :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znów powiem, że niebieski to nie mój kolor, ale cała stylizacja mega mi się podoba. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co wyświetla Twój monitor, ale to jest miętowy a nie niebieski ;D

      Usuń
  5. Piękne zdobienie, a ta kolekcja CA po prostu powala :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz trzeci wielkie Wow, mega podoba mi się ta stylizacja 😍 druga sprawa to ta płytka, świetne ma wzory! Ostatnio uwielbiam takie 😁😍

    Łatwiej gdy ktoś pomaga, to racja, ale.... Ja dałam radę sama 😁 robiąc np. Mały paznokieć trzymałam wskazującym i środkowym magnes, a drugi druga ręka 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta płytka jest faktycznie b. fajna - i wzory i generalnie jakość stempli :)

      Usuń
  7. Pięknie się to prezentuje! Bardzo podoba mi się ten gradient pod stemplem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Szczególnie, że wiem, że wiele mu do perfekcji brakuje :)

      Usuń