poniedziałek, 23 grudnia 2019

Coluor Alike - Chrome

Cześć :-)

Zapraszam na nowy post ze swatchami całej najnowszej kolekcji lakierów stemplowych Chrome od Colour Alike !




Pewnie większość z Was czyni ostatnie przygotowania przed Świętami: sprząta, gotuje lub ubiera choinkę więc nie będę Wam długo przynudzać i od razu przejdę do rzeczy, czyli do zdjęć kolekcji Chrome :)

Może jeszcze tylko wspomnę, że kolekcja ta składa się aż z 8 lakierów o wykończeniu metalicznym. Pigmentacja całej ósemki jest wręcz perfekcyjna i nawet na czarnej bazie widać wyraźnie kolory, które nic a nic nie tracą na swej barwie. 



































Kolekcja COLOUR ALIKE "CHROME"  jest oczywiście dostępna na stronie sklepu:  👉Colour Alike👈 !

Dajcie znać co o niej myślicie i czy podoba Wam się to wykończenie i kolory :-)


Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

9 komentarzy:

  1. These are all gorgeous and stamp so well! Colour Alike is my favourite brand :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mine too! I love all they regular and stamping polishes ;)

      Usuń
  2. They're all beautiful :)
    Merry Christmas!!

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a really gorgeous manicure, I love snowflakes! I like every version that you made, they are all beautiful and stamping polishes work perfectly! Maybe my favourite version is the first one, Jet Black :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love snowflakes too!!! I'm really impressed how they all look on black base. The pigmentation is just awesome :)

      Usuń
  4. nie jestem fanką metalicznych lakierów do stempli, bo można je znaleźć wśród zwykłych lakierów i są równie dobre, ale w tej kolekcji moją uwagę przykuł grafitowy i czerwony ;) takich jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z całej kolekcji. To jak kryją, to mistrzostwo! Mnie szczególnie podoba się niebieski - jest taki intensywny!

      Usuń
  5. Dawno żadna kolekcja do stemplowania nie zrobiła na mnie takiego wrażenia, a ta jest rewelacyjna *_*
    Electric Blue i Million Dollar Red to moi faworyci.

    OdpowiedzUsuń