poniedziałek, 18 czerwca 2018

Niebiesko mi z Golden Rose Ice Chic 78 i 80

Cześć :-)

Jeśli jesteście fankami niebieskiego, to na pewno spodobają Wam się moje 2 propozycje lakierów w tym właśnie kolorze!






Lakiery Golden Rose, które chcę Wam dziś pokazać pochodzą z serii Ice Chic.  

Jeden ma numer 78 a drugi 80.





Oba lakiery zamknięte są w sześciennych buteleczkach o pojemności 10,5ml.

Pędzelki są średniej wielkości. Czyli ani nie są cieniutkie ani nie są to typowe "łopaty".

Najpierw pokażę Wam swatche lakieru Golden Rose Ice Chic 80.





Jest to bardzo jaśniutki odcień niebieskiego.  Taki typowy niebiański błękit ;)




Konsystencja była w sam raz (lakier nie zalewał skórek) i malowało mi się nim całkiem przyjemnie. 




Do pełnego krycia potrzebowałam 3 warstw.  Na zdjęciach widzicie go bez żadnego topu.





Jeśli jesteście ciekawe jak prezentuje się w zdobieniach, to dla przypomnienia odsyłam Was 👉TUTAJ👈  lub 👉TUTAJ👈  :)

Drugim kolorem, który dziś dla Was mam jest Golden Rose Ice Chic 78.




Ten kolor jest nieco ciemniejszy niż jego braciszek nr 80.

Wydaje mi się, że patrząc na oba lakiery jednocześnie, to w nr 78 można dostrzec lekko (bardzo lekko) fioletowe tony.




Konsystencja jest przyjemna - 3 cienkie warstwy i paznokcie pokrywała piękna, błyszcząca niebieska tafla lakieru.




Jeśli chcecie zobaczyć ten lakier w jeszcze innym zdobieniu niż dziś, to odsyłam Was do 👉TEGO👈 zdjęcia :)

A jeśli chodzi o dzisiejszy nail art, to tym razem w ruch poszło kilka lakierów Golden Rose: 
- Ice Chic 04 (biały),
- Ice Chic 78 (niebieski),
- Ice Chic 126 (granatowy),
- Metals 111 (srebrny).




Zainspirowana zdobieniami Redheadnails postanowiłam wykonać moje pierwsze w życiu drip marble.




W skrócie wygląda to tak:

Na silikonowej macie kapiecie po kilka kropli (takich trochę większych kropli, aby lakier od razu Wam nie zasechł) każdym z kilku wybranych lakierów. 
Najlepiej jak kolorowe krople będą lekko na siebie zachodzić (a przynajmniej jak będą wszystkie bardzo blisko siebie). 
Następnie, od razu póki nic nie zaschło, bierzecie matę i obracacie nią w pionie w prawo, lewo, w dół, do góry, w lewo, w dół itd :D Generalnie chodzi o to, żeby cała ta maź, która Wam powstała spływała raz to w jednym, raz w innym kierunku tworząc abstrakcyjny wzór. 
W momencie kiedy jesteście zadowolone z tego co powstało zostawiacie lakier na macie do wyschnięcia. 
Gdy już wszystko przeschnie odklejacie taką "naklejkę" z maty i przykładacie do paznokcia (najlepiej jak na paznokciu macie jeszcze nie do końca wyschnięty lakier, to wtedy wszystko ładnie się przyczepi). 
Nadmiar naklejki obcinacie cążkami bądź/i domywacie pędzelkiem namoczonym w zmywaczu.

Ja na koniec swoje zdobienie drip marble zabezpieczyłam jeszcze warstwą topu Golden Rose Prodigy Gel Top Coat.




Powiem nieskromnie, że zakochałam się w tej metodzie od pierwszego ... zmalowania :D
Już wiem, że to na pewno nie jest mój ostatni raz !

A na sam koniec przypominam, że wszystkie lakiery Golden Rose można kupić na stronie internetowej 👉Golden Rose👈 bądź w jednym z wielu sklepów stacjonarnych. Cała kolekcja Ice Chic znajduje się tutaj: 👉Ice Chic👈. Każdy lakier kosztuje 6,90 zł. 


A jak jest z Wami? Też uwielbiacie niebieskie lakiery ?


Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

20 komentarzy:

  1. To drip marble wyszło Ci idealnie! Ta metoda wciąga, nie? :) No i moje kolory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drip jest genialne! Nie dość, że wychodzą cuda, to jeszcze nie wymaga to praktycznie żadnych zdolności artystycznych ;D

      Usuń
  2. Drip marble is so interesting! I adore all the colours that you used for this manicure, so on my opinion the manicure is perfect! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love that accent nail, it's beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę cudowne jest to zdobienie, nadal przypomina mi kamień szlachetny :) Błękit jest zdecydowanie najpiękniejszym kolorkiem na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, wygląda faktycznie jak kamień. A błękit jest dobry i latem i zimą :)

      Usuń
  5. Niebieski może niekoniecznie, ale uwielbiam efekt jaki daje drip marble albo smoosh. <3 Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieskich lakierów mam najwięcej (a wiem co mówię, bo niedawno je przewoziłam do chłopaka), co mówi chyba samo za siebie. Zdobienie bardzo mi się podoba, muszę wypróbować tę metodę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam jeszcze tej metody,a wygląda bardzo ciekawie! ♥ no i te niebieskości...kocham!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful!
    I wish there was a place where I could buy these (as I'm not in Poland).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm from the Netherlands :)

      Usuń
    2. I thought Golden Rose is in every country :/ But maybe it'll be one of the reasons to visit Poland :D

      Usuń