środa, 22 listopada 2017

Kolorowy Zawrót Głowy - Różowy

Cześć :)

Dziś będzie krótko, ale za to konkretnie! Przed Wami cudowny (dosłownie) lakier P2 :)



Po ostatnim poście z serii "Kolorowy Zawrót Głowy" każda z głosujących wybrała inny kolor. Nie ułatwiłyście mi zadania :P 
Nie miałam więc wyboru i pomiędzy kilkoma barwami na które głosowałyście, sama musiałam wybrać.
Po krótkim namyśle padło na róż, bo to taki radosny kolor a dość dawno już nie gościł na moim blogu.

Fakt, że bardzo lubię lakiery piaskowe, a zwłaszcza te z firmy P2 jest Wam już pewnie doskonale znany :D


Wcześniej,  z serii Sand Style,  pokazywałam Wam miętowy 👉P2 140 Happy👈 oraz beżowo-różowy 👉P2 - 070 Pretty👈. Dziś przyszła kolej na P2 - 010 Adorable. Zauważyłyście jakie one wszystkie mają pozytywne i wesołe nazwy ? ;-)



Teoretycznie ten lakier różni się od pozostałych dwóch, które już opisywałam, tylko i wyłącznie kolorem :)


No bo buteleczka taka sama (ach ta czadowa kolorowa nakrętka ułatwiająca szukanie w szufladzie!) i struktura też identyczna (chropowaty piasek z dużymi drobinkami brokatu).




A kolor w tym wypadku to jasny, chłodny róż. Bardzo delikatny i taki ... dziewczęcy :)



Lakier ten ma puchaty pędzelek, którym nabiera się odpowiednia ilość emalii. Lakier wręcz idealnie sunie po paznokciu, pozwalając na dokładne i precyzyjne podjechanie pod same skórki. Serio - nie musiałam robić żadnej najmniejszej poprawki!


Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, które schną w tempie expresowym. Pomalowałam jedną warstwą i jak skończyłam dziesiąty palec to od razu zabrałam się za drugą warstwę. Po ok. 15 min lakier był całkowicie wyschnięty. Dlatego uważam, że piaski z P2 są idealne np. jak nie mamy czasu przed imprezą - nie dość, że cały mani zajmie nam max 20-30min to jeszcze brokatowe wykończenie będzie przyciągało wzrok.


Jak zawsze, wspomnę też o zmywaniu - dość trudne :) O ile oczywiście nie dacie pod lakier bazy peel-off (tak jak ja) - wtedy pozbycie się lakieru nie stanowi żadnego problemu.


A jak z dostępnością? Otóż tak jak kiedyś był to pewien problem (p2 były dostępne tylko w zagranicznych drogeriach DM), tak teraz można dostać je w każdym Hebe. 




Dajcie znać co myślicie o tym różowiutkim piaseczku!

Na sam koniec zapraszam do komentowania i głosowania  jaki kolor mam pokazać następnym razem. Mam nadzieję, że pamiętacie, że to Wy decydujecie co zagości tu w kolejnym poście z tej serii. Zostały Wam do wyboru takie kolory jak: 





- BIAŁY, 
- SREBRNY,
- ZŁOTY, 
- ŻÓŁTY, 
- POMARAŃCZOWY,
- KORALOWY,
- CZERWONY,
- BORDOWY,
- RÓŻOWY,
- FIOLETOWY,
PURPUROWY,
- NIEBIESKI,
- GRANATOWY,
- MIĘTOWY,
- ZIELONY, 
- SZMARAGDOWY,
- BEŻOWY,
- BRĄZOWY,
- SZARY,
- CZARNY. 



Daję Wam czas na oddawanie swoich głosów do  26 listopada do 23:59 :). 
Ciekawe jaki kolor wybierzecie tym razem!



Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

22 komentarze:

  1. Piękny jest ten lakier. Żałuję, że nie mogę ich używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie możesz ? Nawet na hybrydową bazę mogłabyś go położyć.

      Usuń
  2. P2 sand style nail polishes are so pretty and this color suites you very good.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny kolor :) glosuje na fioletowy nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It is amazing, delicate and beautiful! I love sand effect polishes! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy lakier. Głosuję na czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like this one a lot with all the sparkles :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! :) Jeden z ładniejszych lakierów jakie ostatnio widziałam! ;-)

    Następna może mięta? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakochałam się w nim od pierwszego pomalowania ;)

      Usuń
  8. Dlaczego ja go jeszcze nie mam?! :D Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten kolorek, bardzo uroczy <3

    OdpowiedzUsuń