niedziela, 21 lipca 2019

Colour Alike - Nobody's Perfect

Cześć :)

Zapraszam na swatche najnowszej kolekcji od Colour Alike - Nobody's Perfect!





Kolekcja jest gorąca i świeżutka jak bułeczki z piekarni! 
Dostałam ją dosłownie przedwczoraj i już pędzę do Was pokazać, jak te cudeńka wyglądają na paznokciach !
A jest na co popatrzeć!

Jeśli śledzicie mnie na Instagramie, to pewnie wiecie, że nie dawno połamały mi się paznokcie praktycznie do zera i teraz sobie powolutku rosną. Dlatego też dzisiejsze słoczyki będą na nieco krótszych pazurkach niż zazwyczaj. Ale w końcu: Nobody's Perfect :D

To jest coś na co od dłuższego czasu czekałam - lakiery ultra holo - moje ulubione wykończenie! Ten błysk jest nie do zastąpienia. Lubię kremy, metaliki czy flejki, ale to właśnie takie ultra holo przemawia do mnie najbardziej, więc cieszę się, że Colour Alike wypuściło tę cudną mini kolekcję. 
Mini, dlatego, że mamy tym razem tylko 4 kolory: Some, Like, It, Hot.  


Nobody's Perfect

Nobody's Perfect

Nobody's Perfect

Nobody's Perfect

Ponieważ lato w pełni (tak, wiem, pogoda często zdaje się temu przeczyć), to wiem, że większość z nas sięga teraz po neony i  żywe kolory. Więc tym bardziej Colour Alike trafiło w 10 z tę kolekcją.

Ultra holograficzny neon w słońcu? Petarda! Same zobaczcie jak się mienią:




Cała czwórka pięknie się rozprowadza na płytce, nie smuży a do krycia wystarczają 2 warstwy. 
Lakier wysycha do błysku w dość krótkim czasie i przyjemnie pachnie. Ja pozwoliłam sobie wrzucić Wam zdjęcia samego lakieru (2 warstwy) bez topu, bo uważam,  że top jest po prostu zbędny.

No dobra, wiem, że czekacie głównie na zdjęcia, więc już nie będę więcej ględzić :D Miłego oglądania:



I jak ? Cudne prawda ? Ja jestem nimi oczarowana i wiem, że tego lata będą na pewno gościć na moich paznokciach nie raz. Zdobienia z nimi wrzucę na pewno na mojego instagrama, więc polecam mnie tam śledzić ;)

A na koniec jeszcze coś extra!
Dla tych z Was, które mają starsze kolekcje lakierów od Colour Alike, zrobiłam małe porównanie. Wiem, że sama często szukam takich zdjęć po necie, więc mam nadzieję, że komuś się to przyda :)

Od lewej do prawej: Some - Smile - Some - Corcovado - Lime on time




Od lewej do prawej: Like - So excited - Like - Butterfly dance - Purple swing




Od lewej do prawej: It - Enjoy it - It - Samba - Think pink




Od lewej do prawej: Hot - Ginger & Fred - Hot - Red-y or not - FANTAstick





Kolekcja COLOUR ALIKE NOBODY'S PERFECT  będzie dostępna na stronie sklepu:  👉Colour Alike👈,  od dziś od 20:00. Oczywiście, standardowo, będzie na nią promocja startowa!


Dajcie znać czy podobają się Wam tak bardzo jak mnie! 



Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

10 komentarzy:

  1. Super pomysł z tym porównaniem kolorów z tej serii z kolorami ze starszych :)Do tego wyszły też bardzo ładne zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się spodobał. Mam nadzieję, że takie porównanie będzie przydatne dla niektórych. ;)

      Usuń
  2. ładne, ale ten fiolet i róż już był, może mniej napakowany pyłkiem holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, tym razem się z Tobą Gosiu nie zgodzę. Fiolet jest kompletnie inny niż wszystkie te które mam od CA. No chyba, że był jakiś inny podobny a ja go po prostu nie mam. Dla mnie to w każdym razie zupełnie nowy odcień ;)

      Usuń
  3. Amazing post, great photos! :-) I like this collection, all nail polishes are so cheerful! :-) My favourite is "Like" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This time I can't decide which one I like the most. The whole collection is in my type :D

      Usuń
  4. Ah.. Colour Alike wypuszcza ostatnio tyle cudnych lakierów, że strach się bać o stan portfela 😉 Z nowości wszystkie mi się podobają, ale SOME zdecydowanie wygrywa. Petarda! Ps. Fajne porównanie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SOME jest faktycznie najbardziej oryginalnym kolorem z całej czwórki. Ale mnie się podobają wszystkie bez wyjątku :D

      Usuń