środa, 17 października 2018

Flejkowa jesień

Cześć :)

Zapraszam na liściaste mani :)



Ostatnio zasypywałam Was kwiecistymi zdobieniami, ale połowa października już za nami, więc w końcu wypada wrzucić coś jesiennego :)

Zacznę może od zdobienia, które powstało w trakcie wakacji, ale nie pokazywałam go nigdy na blogu.  Wtedy po raz pierwszy w życiu zrobiłam naklejki stemplowe (tzw. reverse stamping), które pokolorowałam lakierem flejkowym.
Jeśli jesteście ciekawe jaki efekt osiągnęłam zapraszam na mojego Instagrama, gdzie pojawiło się kilka zdjęć tamtego mani:  👉Born Pretty Store Raging Fire👈 oraz  👉Born Pretty Store Raging Fire - makro👈.

Ja osobiście (i bardzo nieskromnie) byłam tym efektem zachwycona i już właśnie wtedy, w lipcu, powstał w mojej głowie pomysł na zrobienie podobnego mani, ale w jesiennych klimatach.

Przeszukałam stronę Born Pretty Store w poszukiwaniu flejkowego lakieru w kolorze zieleni i znalazłam taki:  👉M002 Indian Peacock👈.



Jest to w sumie bardziej top niż lakier. W bezbarwnej bazie pływa całe mnóstwo multichromowych flejków. Flejki mienią się wieloma kolorami - od złota, poprzez zieleń (kolor przewodni tego lakieru) aż po granat. 



Krycie jak na top jest b. dobre. Na palcu serdecznym oraz kciuku jest zaledwie 1 warstwa tego lakieru na ciemnej bazie! Podejrzewam, że gdyby chcieć malować nim solo, to do pełnego krycia potrzebowałby ~3 warstw.

Okrągła, walcowata buteleczka kryje 9 ml tego cuda.

Pędzelek jest puchaty, jednak nie miałam problemów z precyzyjnym malowaniem.

Jeśli byłybyście zainteresowane tym lakierem, to można go znaleźć na stronie Born Pretty Store pod numerkiem #39967 -  dokładnie tutaj: 👉M002 Indian Peacock👈. Aktualnie kosztuje 4,99$. Przesyłka jest oczywiście darmowa. Jeśli będziecie robić zakupy, to pamiętajcie, że używając kodu MCMQ10 dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty! 

A teraz wróćmy jeszcze na chwilę do zdobienia.



Postawiłam na listki, które pochodzą z płytki Born Pretty Store: BP-L047 (#36305). 
Inne zdobienie z użyciem tej płytki pojawiło się u mnie ponad rok temu 👉Tutaj👈.

Liście odbiłam złotym lakierem do stempli: Colour Alike - B. a Golden Queen.



Po wypełnieniu listków flejkami i odbiciu gotowych naklejek na paznokciach, całość zdobienia pociągnęłam warstwą mojego ulubionego topu HK Girl od Glisten&Glow.

Aha! Byłabym zapomniała! Nie powiedziałam co wylądowało jako baza :-)  Otóż jest to Essie Stylenomics. Bardzo, bardzo (na prawdę baaaardzo) ciemna zieleń, która na paznokciach w cieniu wygląda zupełnie jak czerń.
Ja mam buteleczkę z cienkim pędzelkiem, którym maluje się b. wygodnie i precyzyjnie. Do pełnego krycia wystarczą spokojnie 2 cienkie warstwy, które schną w przyzwoitym tempie. Jeśli jeszcze gdzieś jest dostępny (ja go kupowałam ładnych parę lat temu), to polecam :)



Dajcie znać czy na Waszych paznokciach też pojawiły się jesienne liście ! :)



Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

16 komentarzy:

  1. This nail polish looks really magical! Beautiful manicure, I love it! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam dokładnie te same flejki i bardzo je lubię ale jakoś nie miałam do tej pory śmiałości pokolorować nimi stempli. u ciebie wygląda to przegenialnie! mam nadzieję, że nie pogniewasz się jak kiedyś odgapię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to za pytanie!? No pewnie, że się nie pogniewam - ba! - będzie mi b. miło jak stanę się Twoją inspiracją :*

      Usuń
  3. Ale pięknie wyglądają te błyszczące listki! Wiadomo, jak błysk to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam flejki, a te są cudne. Najlepszy jest jednak twój pomysł na ich wykorzystanie. Cudowne zdobienie Ci wyszło. Muszę kiedyś koniecznie zrobić coś w podobnym stylu z wykorzystaniem flejków do "pokolorowania" wzoru, bo efekt szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Martuś :* Koniecznie wypróbuj tę metodę! Jestem pewna, że stworzysz coś extra :*

      Usuń
  5. U mnie się już pojawiły, w końcu już najwyższy czas ;) Bardzo podobają mi się Twoje liście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam - fajne te Twoje liściaste zdobienia. Płytka B.04 rządzi :D

      Usuń
  6. Te listki są takie piękne! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulinko! Szkoda, że na drzewach zostało ich już tak mało :)

      Usuń
  7. Jejku jak cudownie to sobie wymyśliłaś! Jeśli pozwolisz to się zainspiruję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie - co to za pytanie w ogóle ?! :-) Będzie mi bardzo miło ;*

      Usuń