poniedziałek, 3 września 2018

piCture pOlish Summer 2018 - swatches and nail arts !

Cześć :)

Zapraszam Was serdecznie na swatche sześciu lakierów piCture pOlish z kolekcji Summer 2018 oraz  kilka zdobień jakie z tymi lakierami stworzyłam ;)




Nawet nie macie pojęcia jak bardzo się ucieszyłam gdy tylko dowiedziałam się, że udało mi się na Instagramie wygrać tę całą kolekcję! Jak podbiegłam do męża piszcząc, skacząc i prawie tańcząc, to nie wiedział co mi się stało i jak ma mnie okiełznać :D

W lipcu wyjeżdżałam na urlop i tak niefortunnie się złożyło, że paczuszka z tymi lakierami przyszła do mnie akurat pierwszego dnia urlopu i cierpliwie musiała na mnie czekać ponad 2 tyg! W sumie, to bardziej ja niecierpliwie czekałam, aż ją w końcu będę mogła otworzyć niż ona na mnie, ale to nie ważne :)

Jak już w końcu dostała się w moje łapki, to złamałam paznokcia i malowanie musiało znów poczekać, bo nie chciałam pokazywać Wam takich ładnych kolorów na króciaczkach. 

Tak więc po dość długim czasie mogę w końcu przedstawić Wam całą kolekcję piCture pOlish Summer 2018! A składa się ona z 6 lakierów:

piCture pOlish Destiny - Jasny odcień niebieskiego. Taki jakby odrobinę przykurzony.  Stonowany a jednocześnie przyciąga wzrok. Dodatkowo wypełniony jest holo drobinami. Na zdjęciach są 2 warstwy + warstwa topu (Glisten&Glow - HK Girl). Lakier powstał przy współpracy firmy z @esteloskora_nails.





piCture pOlish Eternal - Kremowa mandarynkowa pomarańcza (pomarańczowa mandarynka? ;)), wypełniona malutkimi złotymi holograficznymi flejkami. Na zdjęciach widzicie 2 cienkie warstwy bez żadnego topu.  Lakier powstał przy współpracy firmy z @ladyandthe_stamp.




piCture pOlish Fancy - Ten kolor określiłabym jako fuksja czy piwonia. Jest to dość intensywny róż wypełniony holograficznymi mini flejkami. Do pełnego krycia potrzebowałam 2-óch warstw, choć przy krótszych paznokciach jedna ciut grubsza spokojnie by wystarczyła. Na zdjęciach widzicie go pokrytego warstwą topu (Glisten&Glow - HK Girl)





piCture pOlish Fresh - Chyba najbardziej żywy kolorek z całej kolekcji. Myślę, że można go nawet potraktować jako neonowy. Fresh, jako jedyny z całej kolekcji, potrzebował 3 warstw do pełnego krycia. Pływają w nim holo drobiny, lecz jakoś tak mam wrażenie, że na paznokciu nieco się zagubiły. Na zdjęciach widzicie go z topem (Glisten&Glow - HK Girl). Lakier powstał przy współpracy firmy z @regina_arg.





piCture pOlish Princess - Jest to jasny róż o dość chłodnym odcieniu. Określiłabym go jako taki typowo "Barbiowy" kolorek. Oczywiście, jak cała kolekcja, wypełniony jest drobnymi holo flejkami. Na zdjęciach są 2 warstwy + warstwa topu (Glisten&Glow - HK Girl).





piCture pOlish Royal - Cudowny królewski fiolet, który delikatnie wpada w granatowe nutki. Nie jest ani za ciemny, ani za jasny - taki w sam raz :) Oczywiście pływają w nim mini holo paproszki w dużych ilościach ;)  Na zdjęciach są 2 warstwy + warstwa topu (Glisten&Glow - HK Girl). Lakier powstał przy współpracy firmy z @oliviajadenails.





Ciekawe jak podoba Wam się ta cała kolekcja i czy macie wśród tych lakierów jakiegoś swojego ulubieńca.


A teraz czas na zdobienia. Nie mogłam się oprzeć i z każdym kolorem stworzyłam jakąś stylizację:


piCture pOlish Destiny - Wyjątkowo to zdobienie dość mocno przykryło bazowy kolorek, ale jak zaczęłam stemplować jakoś nie mogłam przestać ;) Dlatego też na niebieskiej bazie mam aż 3 warstwy kolorowych zawijasków, które pochodzą z płytki Uber Chic - Texture-licious 2. Kolory użyte do stemplowania to Colour Alike: B. a Pink Cadillac, B. a Golden Queen i B. an Ice Coffee. Wszystko pokryłam matującym topem z Golden Rose. 





piCture pOlish Eternal - pomimo lata i oczywistego skojarzenia koloru z pomarańczami, postawiłam na bardziej jesienny motyw.  Geometryczny lisek oraz towarzyszące mu trójkąciki pochodzą z płytki Bundle Monster BM XL-216, która powstała przy współpracy z @paulinapassions.  
Pozostałe użyte lakiery to: Essence - 54 Dream On (beż), Cirque Colors - Reflektor (złoto) oraz stemplowy brąz Colour Alike - 46 B. a Chestnut. 
Całość zabezpieczona topem HK Girl od Glisten&Glow. 





piCture pOlish Fancy - Od samego początku kolor kojarzył mi się z arbuzami. Postawiłam więc wystemplować właśnie ten wzór. Arbuzy pochodzą z płytki Beauty Big Bang BBBXL-001. Kolorowałam je lakierami piCture pOlish - Facy, Princess i Fresh. Bazą pod stemple został lakier tej samej firmy o nazwie LakoDom (moja recenzja:👉piCture pOlish LakoDom👈).  Najmniejszy paznokieć to oczywiście PP Fresh.





piCture pOlish Fresh - O kaktusowym zdobieniu marzyłam prawie przez całe lato, ale jakoś nie było mi z nim po drodze. Mając jednak na paznokciach limonkowego Fresh'a nie mogłam przepuścić takiej okazji :) Lakierem towarzyszącym został róż Princess. Wzór kaktusa pochodzi z płytki Harunouta 春の歌- L036, zaś geometryczne wzorki (wg mnie idealnie imitujące kaktusowe kolce) pochodzą z płytki Hehe 019.  Całość jak zawsze pokryta topem HK Girl od Glisten&Glow. 





piCture pOlish Princess - Nie mogłam się oprzeć, żeby nie zrobić w końcu jakiegoś letniego gradientu. Wybrałam do tego 3 kolory z tej kolekcji: Princess, Fancy i Royal. 
Na takiej bazie odbiłam wakacyjne palmy oraz napisy "aloha" pochodzące z płytki B.11 Summer Paradise (B. Loves Plates). Lakiery, którymi odbijałam, to biel Konad i czerń Born Pretty. 
Całość zabezpieczona topem HK Girl od Glisten&Glow. 





piCture pOlish Royal - Mimo ciągłego braku czasu na wszystko, staram się podążać za paznokciowymi trendami.  Wiem, że popularne są w tym roku tzw "geode nails". U mnie zobaczycie pierwszą próbę stworzenia ametystu. Jako baza posłużył mi szary lakier Bell (seria Air Flow - bez numerka). Na nim białą i czarną farbką namalowałam żyłki. Na środku wylądował lakier PP Royal, Colour Alike 504 Los Diamentos oraz kilka mini diamencików (BPS - #24125) - więcej zdjęć tych cyrkonii znajdziecie w tym poście: 👉Łapacze snów👈.
Całość pokryłam topem HK Girl od Glisten&Glow. 






Ufff, trochę tego się nazbierało, ale mam nadzieję, że dotrwałyście dziarsko do końca posta :)

Dajcie znać, które z tych zdobień spodobało Wam się najbardziej!


Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

16 komentarzy:

  1. jestem zachwycona całą kolekcją! gratuluję tak wspaniałej wygranej :) zdobienie z kaktusem jest przepiękne, jak je zobaczyłam to szczęka opadła mi do samej podłogi, coś pięknego <3 kolejnym ulubieńcem jest zachód słońca z napisami Aloha, tak się zachwyciłam, że chyba stworzę coś podobnego, mam nadzieję, że nie pogniewasz się na mnie za odgapienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karina, no pewnie że się nie pogniewam - ba! - będzie mi bardzo miło ;) :*

      Usuń
  2. w moim rankingu wygrywa fresh i prinsess to kolory, które najbardziej do mnie przemawiają. Zdobienia piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zanim pomalowałam nimi, byłam przekonana, że faworytem jest niebieski. Jednak teraz zmieniam zdanie, bo Princess ma niesamowity, niepowtarzalny kolor ;)

      Usuń
  3. Wow, wszystkie sa tak piękne! Ja osobiście jeżeli chodzi o kolor to z wiadomych przyczyny na początek wybrałam ten pierwszy niebieski💙 natomiast na prawdę podobają mi się wszystkie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że ciężko wybrać faworyta - wszystkie są absolutnie cudne :)

      Usuń
  4. Gratuluje! Cała kolekcja jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne zdobienia! No i kolorki też super <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędne są te lakiery. Destiny i Fresh to chyba moi ulubieńcy. A zdobienia? Wow. Cała masa wspaniałości :D Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta :* Powiem Ci, że Fresh zawrócił w głowie i mnie :) Choć ja jeszcze do moich faworytów dołożyłabym Princess ;)

      Usuń
  7. Obłędne kolory, a szczególnie fresh ;)

    no i zdobienia śliczne!!

    gratuluję wygranej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie :) Fresh został ulubieńcem większości z Was - ale nic dziwnego - jest mega energetyczny i żywy ;)

      Usuń