poniedziałek, 8 stycznia 2018

Zdobienie inspirowane Jelly Bear Hair

Cześć :-)

Dziś zapraszam na ręczne malowanki inspirowane opakowaniem żelowych gumisiów ;)





Zacznę może od samych misiów-gumisiów, bo nie są to zwykłe słodycze. Jest to suplement diety przeznaczony dla dorosłych.

U mnie zawsze okres jesienno-zimowy wiąże się ze zintensyfikowanym wypadaniem włosów, więc gdy dostałam propozycję przetestowania produktu, który ma pomóc w poprawie ich kondycji to chętnie skorzystałam.

Bo same przyznajcie, że zjedzenie dziennie dwóch pomarańczowych misiów-gumisiów jest o wiele przyjemniejsze niż łykanie tabletek :)




Wszystkie informacje o składnikach czy działaniu znajdziecie na stronie sklepu: 👉Jelly Bear Hair👈. Tam też oczywiście możecie je zamówić, a wpisując kod: BL64212773 otrzymacie 10% zniżki!

Oprócz smacznej i zdrowej zawartości opakowanie żelków ma też przepiękną szatę graficzną. Te minimalistyczne geometryczne wzorki spodobały mi się na tyle, że postanowiłam stworzyć zdobienie inspirowane właśnie nimi.




Podstawą jest miętowa i różowa baza. Mięta to 👉Eveline - 915👈 który Wam już pokazywałam wcześniej. 




Natomiast róż to Kiko - 506 Venus Pink . Śliczny delikatny kremowy róż, który kryje płytkę paznokcia w dwóch warstwach. Osobiście bardzo lubię lakiery Kiko, bo są zazwyczaj bezproblemowe i maluje się nimi na prawdę świetnie. Jeśli ktoś ich nie zna, albo chce powiększyć swoją kolekcję, to radzę zajrzeć na stronę kikocosmetics.com bo w chwili obecnej ich lakiery kosztują zaledwie 4zł/szt! 




Prostą linię na palcu serdecznym uzyskałam wspomagając się samoprzylepną tasiemką do zdobień.




Na wyschniętej miętowo-różowej bazie, lakierem Sally Hansen 300 White On, przy pomocy sondy do zdobień, naniosłam rzeszę małych białych kropeczek. 




Następnie cienkim pędzelkiem domalowałam gdzieniegdzie malutkie trójkąciki czy zygzaczki używając naprzemiennie różowego i miętowego lakieru.




Aby dwa pozostałe paznokcie nie czuły się "gołe" to postanowiłam je przyozdobić okrągłym białym ćwiekiem.




Całość skończonego zdobienia pociągnęłam warstwą topu Glisten & Glow HK Girl.




Poniżej spis użytych lakierów: 
- Eveline - 915 (mięta),
- Kiko - 506 Venus Pink (róż),
- Sally Hansen - 300 White On (biały),
Glisten & Glow HK Girl (top).





Ciekawa jestem gdzie Wy znajdujecie inspiracje do swoich zdobień. Pochwalcie się !


Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

25 komentarzy:

  1. Paznokcie masz super. Do mnie wlasnie jada te zelki i nie moge sie ich doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie słodziutkie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem, czy czasami jakbym się dopadła to nie zjadłabym ich połowy od razu ;D To jest możliwe w moim przypadku ;D Pazurki są super, takie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam w przypadku czekolady. Mogłabym zjeść za jednym zamachem tabliczkę czekolady...albo i dwie 😂

      Usuń
  4. Urocze *.*
    Ja bym na takie zdobienie nie wpadła :P
    Zapraszam na mojego bloga o paznokciach: https://mylovelylnails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Czasem inspiracja i pomysł same do nas przychodzą 😊

      Usuń
  5. That is an extremely cute manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe zdobienie. Posiadam sondę do zdobień i tez musze na swoich coś wykombinować ,bo zazwyczaj na moich paznokciach widnieje jeden kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Takie małe niepozorne kropeczki mogą obrócić nudny manicure w coś fantastycznego!

      Usuń
  7. Też dostałaś maila od nich o wypróbowaniu tego produktu? Chciałabum poznać szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to był produkt wysłany mi przez firmę na wypróbowanie ☺ A co byś konkretnie chciała wiedzieć?

      Usuń
    2. Też chciałam je sprawdzić, ale miałam problemy z zamówieniem. Mogłabym się z Tobą skontaktować poza blogiem, np.: na Fb lub przez mail? ;)

      Usuń
    3. Jasne, nie ma problemu. Pisz na: nailcrazinesss@gmail.com :)

      Usuń
  8. Uwielbiam inspirację otoczeniem! Bardzo ładne paznokcie zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem inspirację można znaleźć w najdziwniejszych miejscach 😊

      Usuń