czwartek, 7 grudnia 2017

Płytka BP-L060 - Born Pretty Store reviev

Cześć :)

Dziś mam dla was recenzję płytki, którą wybrałam sobie do przetestowania w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store.





Płytka BP-L060 jest już ze mną od dawna, bo aż od czerwca (czy tylko mnie ten czas tak pędzi?).

Ponieważ dostałam ją w okresie wakacyjnym, to opakowana była w dodatkowy zabezpieczający kartonik z letnimi motywami. Bardzo lubię te kartoniki - zawsze są idealnie dobrane do pory roku w której zamawiamy płytki oraz są dobrym zabezpieczeniem gdy np wyjeżdżamy i chcemy zabrać ze sobą tylko 1 płytkę - nie musimy w ten sposób targać całego organizera :)

Sama płytka ma wymiary ~12x6cm. Podklejona jest białym plastikiem, który skutecznie zabezpiecza nasze paluszki przed pokaleczeniem się metalem.

Przed pierwszym użyciem trzeba odkleić z jej powierzchni zabezpieczającą niebieską folię.

Płytka, którą Wam dziś pokazuję ma 14 całopaznokciowych wzorów. Są szerokie i bardzo długie, więc powinny podpasować nawet tym z Was, które mają b. długie paznokcie.




Same wzory są oczywiście kwestią gustu, ale mnie się bardzo spodobała ich geometryczność i uniwersalność - będą pasować do zdobień o każdej porze roku.

Hmm .... i niestety w tym miejscu kończą się plusy tej konkretnej płytki :/

Mój egzemplarz zupełnie nie działa :( 

Żaden wzór nie chce się przenosić na stempel. Próbowałam z różnymi stemplami - przeźroczystymi, typu marschmallow, tymi z twardymi gumami i nic.

Testowałam też różne lakiery do stempli -  Born Pretty Store, Colour Alike, Mundo De Unas i jedynie z tym ostatnim cośtam ledwo dało się odbić.  Poniżej zdjęcia przedstawiające to co udało mi się wyciągnąć z tej blaszki: 





Moim zdaniem wzory są za płytko wygrawerowane. Nawet jak już któryś się pobierze na stempel (raz na 10 prób), to nie odbija się w całości i jest mnóstwo prześwitów/dziurek. Dlatego też tak mało zdjęć, bo nie uważam tego za jakieś zdobienie :/

Podejrzewam, że to tylko mój egzemplarz jest taki felerny, bo na stronie BPS i w internecie znajdują się zdjęcia na których widać, że u innych te wzory odbijały się bez zarzutu. 

Strasznie żałuję, bo płytka mi się szalenie podobała i miałam kilka pomysłów na jej wykorzystanie. Jest to moja pierwsza płytka od Born Pretty Store, która nie chce współpracować - wszystkie inne, które do tej pory używałam (a było ich dość sporo) działały bez zarzutu.  Ot, wyjątek mi się trafił :/

Jeśli mimo wszystko byłybyście zainteresowane jej kupnem (może traficie na dobrze wygrawerowany egzemplarz), to znajdziecie ją sklepie 👉Born Pretty Store👈 a konkretnie 👉TUTAJ👈. Przesyłka jest oczywiście darmowa. Jeśli będziecie robić zakupy, to pamiętajcie, że używając kodu MCMQ10 dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty! Baner przeniesie Was na stronę sklepu:



Ciekawa jestem czy któraś z Was ją może ma ? Jeśli tak, to dajcie znać czy się u Was sprawdziła i czy wzory się odbijają!




Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

20 komentarzy:

  1. Mam wiele płytek od BPS ale tej akurat nie posiadam :) Wzory ma bardzo fajne i myślę, że uda Ci się z nią zrobić wiele ciekawych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory piękne, ale niestety żadnego zdobienia nie uda mi się z nią zrobić :/

      Usuń
  2. nie mam niestety żadnej płytki. Jednak ciekawe jak reszta egzemplarzy, może tylko Twój się taki trafił...

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może tylko mój skoro widziałam wiele zdjęć u innych z wzorami z tej płytki. No cóż - szkoda ;/

      Usuń
  3. szkoda ze slabo sie odbija bo plytka ma swietny wzor

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzory ma piekne, ale skoro nie odbija wzoru, to ja bym nie ryzykowala kupnem, bo byc moze cala partia jest ferelna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryzyk-fizyk. Choć droga nie jest, więc w razie czego jej zakup nie uderzy nas po kieszeni :)

      Usuń
  5. This is a really nice stamping plate with lot of interesting patterns! I like your manicure, perfect stamping! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, the patterns are very interesting but unfortunately they're not engraved deeply enough :/

      Usuń
  6. It's a great plate, I have it myself and I love it :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And the patterns work well? Because I couldn't transfer them on the stamper :/

      Usuń
  7. Chyba też ją mam. Będzie trzeba sprawdzić, bo bardzo jestem ciekawa jak wypadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak spisze Twój egzemplarz. Koniecznie daj znać!

      Usuń
  8. The plate is wonderful and the mani came out great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plate is beautiful but unfortunately not engraved deeply enough :/

      Usuń
  9. ładne wzory, uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łe, szkoda, że trafił Ci się felerny egzemplarz :( Płytka ma fajne wzory, więc mogła być genialna

    OdpowiedzUsuń